Οι καθηγητές ζητούν από το υπουργείο Παιδείας να προβεί σε ρύθμιση, ώστε οι μαθητές να μην δώσουν πανελλαδικές με άνισους όρους
Nα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις τον Ιούνιο στο μάθημα της Βιολογίας θα κληθούν οι μαθητές του Λυκείου Δεσφίνας, χωρίς όμως να το έχουν…διδαχθεί στο σχολείο!
Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, από την αρχή της σχολικής χρονιάς δεν υπάρχει καθηγητής Βιολογίας και ως εκ τούτου ζητούν από το υπουργείο Παιδείας να αναλάβει την πολιτική ευθύνη και να προβεί σε κατ΄ εξαίρεση ρύθμιση για τους μαθητές της κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου, προκειμένου στο μάθημα της Βιολογίας να μην δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, επί άνισους όρους με τους υπόλοιπους πανελλαδικά εξεταζόμενους μαθητές, που διδάσκονται το μάθημα από την αρχή της χρονιάς.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα των εκπαιδευτικών, έξι μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές στο Γυμνάσιο και Λύκειο στη Φωκίδα δεν έχουν διδαχθεί καθόλου το μάθημα της Βιολογίας (γενικής παιδείας στο Γυμνάσιο αλλά και της ομάδας προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου) γιατί δεν έχει προσληφθεί εκπαιδευτικός, όπως συμβαίνει και σε άλλα σχολεία της Φωκίδας.
Απευθυνόμενοι στο υπουργείο Παιδείας οι καθηγητές υπογραμμίζουν, μεταξύ άλλων: «Σε περίπου τρεις μήνες, οι μαθητές θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια. Tους μαθητές, όμως, της ομάδας προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις της Δεσφίνας τους έχετε ήδη ανεπανόρθωτα καταδικάσει σε αποτυχία, αφού έχουν χάσει το τρένο των πανελλήνιων, σημειώνοντας 0% κάλυψη της καθορισμένης διδακτέας και εξεταστέας ύλης στη Βιολογία. Παιδιά ενός κατώτερου Θεού; Μαθητές δεύτερης κατηγορίας; Αυτή είναι η ισονομία, οι ίσες ευκαιρίες και το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση; Η πραγματικότητα για μια ακόμα φορά διαψεύδει τις μεγαλόστομες δηλώσεις του υπουργείου Παιδείας περί “κανονικότητας” και επιβεβαιώνει πως η σημερινή κυβέρνηση, αλλά και όλες οι προηγούμενες, υλοποιώντας τις μνημονιακές πολιτικές στην εκπαίδευση και όχι μόνο οδηγεί σε διάλυση τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση και σε απόγνωση μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς».